Documentbeheer in Autoflex

Ben je ook altijd op zoek naar dat ene document van de klant? Zoek niet langer! In Autoflex kan je alle documenten van een relatie en/of auto, centraal beheren.

Uitleg

Gezamenlijke map aanmaken

De mooiste manier om dat te doen, is met één centrale map voor documenten. Deze kan je uitsplitsen in 5 verschillende mappen (zie afbeelding).

Werk je met meerdere gebruikers met Autoflex, dan is het verstandig om een en ander bijvoorbeeld op een netwerkschijf op te slaan. Zo kan een ieder op elk moment bij de documenten.
Als je deze mappen heeft aangemaakt en ingesteld, kan je per relatie een vaste map maken voor de documenten. Vanuit de stamgegevens van een relatie gaat je naar het tabblad documenten.

Nieuwe, standaard map aanmaken

Door de meest rechter knop aan te klikken kan je een nieuwe, standaard map aanmaken voor deze relatie. Je kan hier zelf kiezen voor een bestaande map, of Autoflex automatisch een map laten aanmaken.

Bij deze laatste optie zal er een map aangemaakt worden in de, eerder ingestelde, standaard map voor documenten van debiteuren.
Zodra je bestanden opslaat in deze map, rechtstreeks òf vanuit Autoflex, zullen deze te zien zijn bij de debiteur.

Documenten koppelen aan voertuigen, orders, of personeel

Een en ander kan op dezelfde wijze gedaan worden wanneer je documenten wilt koppelen aan voertuigen, orders, of personeel.

Gerelateerde artikelen



crm
filter
autoflex9